Boala/Afectiunea tratată: Diverse probleme de sănătate
Vârsta la care a avut loc tratamentul: Ne este medic de 6 ani.
Timpul de așteptare la intrarea în cabinet: Minim
Medic excelent, OM minunat !
Profesionalism, disponibilitate, umanitate.
Timpul de așteptare la intrarea în cabinet: Cand imi vine randul,
Ma cearta mai rau ca mama.
Vârsta la care a avut loc tratamentul: 24-32
Doamna doctor ne este medic de familie de 7-8 ani. Este cel mai bun medic pe care puteam sa ni-l dorim.
Sotia mea urmeaza sa nasca si am avut nevoie de mai multe ori de ajutorul doamnei doctor. Ne-a raspuns si seara tarziu atunci cand ne faceam griji si aveam nevoie de parerea dansei.
Legat de intarzieri, chiar azi am intarziat 19 minute din cauza traficului din Bucuresti si usa doamnei doctor era deschisa.
Tot timpul ne-a dat sfaturi bune si ne-a indrumat la cei mai buni medici.
SFATUL MEU: daca reusiti sa o cunoasteti cu adevarat, veti avea cea mai buna experienta posibila si un medic de incredere pe care va puteti baza la nevoie.
Boala/Afectiunea tratată: cistita hemoragica
Vârsta la care a avut loc tratamentul: 28
Timpul de așteptare la intrarea în cabinet: –
Numele meu este Musoiu Alina. Sunt pacienta doamnei doctor Manea Rebeca, la medicina de familie.
In data de 25.09 am fost de urgenta la camera de garda a spitalului Elias, cu cistita hemoragica. Acuzam dureri in zona inghinala, urinari frecvente si sangerare la urinare. Am primit tratamentul necesar si o reteta pentru tratamenul acestor simptome, precum si recomandarea de a merge la medicul de familie pentru a lua un concediu medical intrucat este necesar sa evit contactul cu frigul o perioada de timp, dupa care am plecat catre casa.
In ideea ca medicul de familie ma poate ajuta si sfatui, precum si a ma ghida catre analize mai amanuntite cu privire la starea mea actuala, am decis sa apelez la doamna doctor Manea. Nu mai existau locuri libere disponibile pentru programari, insa starea mea de sanatate m-a alertat, asa ca am mers la cabinetul acesteia din MedLife Baneasa in jurul orei 8:30. Doamna doctor mi-a recomandat tratamenul primit de la spital, si mi-a dat o trimitere catre medicina de specialitate pentru verificari ulterioare ale starii de sanatate.
Urmand sfatul medicilor din spital, am intrebat-o pe doamna doctor daca imi poate elibera o zi de concediu medical, deoarece petrecusem intreaga noapte la spital, cu dureri mari, iar vindecarea nu era completa. Dansa mi-a spus ca trebuie sa ii aduc o adeverinta de la locul de munca, in original, care sa ateste ca sunt incadrata in campul muncii. In conditiile de sanatate descrise mai sus, cu dureri si urinari frecvente, am decis ca ar fi mai bine pentru mine sa stau acasa atata timp cat medicul considera, pentru a ma putea recupera. Asa ca am fost la locul de munca, pe jos, pentru a aduce doamnei doctor adeverinta ceruta.
Mentionez faptul ca intr-o situatie anterioara, a primit aceasta adeverinta pe email, insa de aceasta data a refuzat fiind usor iritata de faptul ca m-am prezentat cu urgenta la dansa.
Atitudinea dansei pe tot parcursul intalnirii a fost una de superioritate. Nu a ezitat nicio clipa sa sublinieze prin apropouri ca imi face un bine, ca ma ajuta prin disponibilitatea dansei intr-o situatie de urgenta, deoarece avea foarte multi pacienti in ziua respectiva. Cu toate acestea, nici cand am intrat in cabinet, nici cand am iesit, in fata cabinetului nu astepta nimeni. Cunoscand totusi starea mea, dansa a tinut in mod special sa ii aduc adeverinta medicala de la locul de munca in ziua respectiva, fapt pentru care am petrecut aproape 2 ore in frig, in transportul in comun.
Am ajuns inapoi la MedLife in jurul ore 11:30. In momentul in care m-a vazut, doamna doctor m-a apostrofat cu un deget ridicat, spunandu-mi ca nu acum trebuia sa vin, ci la ora 13:00, cand incheia dansa programul. I-am spus ca imi este imposibil sa o astept inca o ora si jumatate pe holul clinicii, deoarece simptomele nu disparusera.
In acel moment, atitudinea de superioritate a doamnei Manea expirmata in prima parte a zilei in mod subtil, a explodat, spunandu-mi in mod direct ca dansa imi face o favoare prin faptul ca isi rupe din timp pentru a vorbi cu mine, deoarece nu aveam programare, cu atat mai mult prin faptul ca imi oferea de bunavoie concediu medical, desi nu era obligata sa o faca, iar cazul meu nu era unul urgent. I-am reamintit conditiile in care am venit la dansa, considerand ca un medic de familie cu un comportament deontologic ar fi interesat pe starea de sanatate a pacientilor sai, in special daca au ajuns de urgenta la spital. Doamna doctor nici macar nu a mai stat de vorba cu mine, inchizandu-mi usa in fata.
Consider ca acest comportament nu o recomanda deloc de doamna Manea Rebeca pentru rolul de medic de familie. Un medic de familie este primul caruia pacientul se adreseaza intr-o problema de sanatate, el este cel care stie cel mai bine istoricul medical al pacientului. Contrar acestora, doamna Manea nici macar nu m-a intrebat daca ma simt bine in momentul in care am ajuns in cabinet, insa a tinut sa precizeze ca de data aceasta “ma ajuta”.
Mentionez faptul ca in urma cu putin timp, am avut un diagnostic similar ce a implicat spitalizare de urgenta si monitorizare, aspecte ce ar fi trebuit cunoscute de doamna doctor
Pasul urmator pe care il voi face va fi de a intocmi o cerere de transfer catre un alt medic de familie. Acelasi lucru il vor face si membrii familiei mele, care erau inscrisi la acelasi medic.
De asemenea, clinica MedLife, in fata pacientilor are o imagine si standarde calitative la nivel inalt, precum si asteptari similare, iar orice tratare a pacientilor intr-un mod ca cel descris mai sus, conduce aceasta imagine de catre angajati intr-o directie gresita.